۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 566
  • 10 دی 1394 - 11:30
  • 195 بازدید
  • ارسال توسط :
تجدید میثاق مدارس متوسطه دوره اول و دوم امام حسین (ع) در عرصه های فرهنگی

تجدید میثاق مدارس متوسطه دوره اول و دوم امام حسین (ع) در عرصه های فرهنگی

در محفلی صمیمانه گرد هم آمدیم تا همچون سنوات گذشته در راستای اهداف فرهنگی – آموزشی موسسه محترم با استعانت گرفتن از خداوند متعال و شهدای گرانقدر ، برویم تا به ثریا برسیم. امروز پنج شنبه مورخ ۱۰ دی ماه ۹۴ از ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ میزبان مسئولین محترممان از موسسه فرهنگی- آموزشی امام حسین […]

در محفلی صمیمانه گرد هم آمدیم تا همچون سنوات گذشته در راستای اهداف فرهنگی – آموزشی موسسه محترم با استعانت گرفتن از خداوند متعال و شهدای گرانقدر ، برویم تا به ثریا برسیم.

امروز پنج شنبه مورخ ۱۰ دی ماه ۹۴ از ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ میزبان مسئولین محترممان از موسسه فرهنگی- آموزشی امام حسین (ع) و اعضای دبیرخانه یادواره یاران شیدایی و جشنواره علمی- پژوهشی تا ثریا و همچنین معاونین و مربیان پرورشی و رابطین تا ثریا بودیم. این جلسه با تلاوت قرآن کریم توسط همکار محترم جناب آقای کاشف الحسینی آغاز گردید و سپس همه با هم جهت عرض ارادت به پیشگاه امام رضا (ع) به پا خاستیم وصلوات خاصه را زمزمه نمودیم و در ادامه سرکار خانم رضازاده و تبریزی نیا به نمایندگی از جشنواره تا ثریا و یادواره یاران شیدایی ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از فعالیت های دبیرخانه خدمت حضار محترم عرض نمودندو سپس کلیپی ازفعالیت های دبیرخانه تا ثریا پخش گردید و جناب آقای طاهریان مسئول مقطع متوسطه اول توضیحاتی را در خصوص هدف برگزاری این جشنواره و یادواره عنوان نمودند و در ادامه کلیه معاونین پرورشی و رابطین تا ثریا گزارش مختصری از فعالیت هایشان در آموزشگاه خود را ارائه نمودند . سپس جانشین محترم مدیر عامل و مسئول محترم فرهنگی برادارن موسسه توضیحات تکمیلی و راهنمایی های لازم را متذکر شدند . در پایان تمامی همکاران از برگزاری این جلسه و همچنین تداوم این جلسات در آینده بسیار استقبال نمودند. لازم بذکر است از تمامی معاونین محترم پرورشی و رابطین تا ثریا در شهرستان ها نیز تشکر نموده و خواستار استمرار همکاری با دبیرخانه ها و آماده نمودن هر چه بیشتر دانش آموزان جهت حضور پرشور در این عرصه های فرهنگی و آموزشی را هستیم . شایان ذکر است انتظار داریم ارسال گزارشات مدارس به دبیرخانه ها در اسرع وقت و مستمر انجام گردد.

IMG_1064         IMG_1065

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.