۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » مدارس
  • شناسه : 5014
  • 09 بهمن 1402 - 4:13
  • 186 بازدید
  • ارسال توسط :
بازی با کلمات در راستای مقالات علمی پژوهشی دانش آموزان – دبستان پسرانه واحد ۳ مشهد

بازی با کلمات در راستای مقالات علمی پژوهشی دانش آموزان – دبستان پسرانه واحد ۳ مشهد

روز سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ رابط محترم جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا سرکار خانم مددی بازی با کلمات در راستای مقالات علمی پژوهشی را با دانش آموزان آموزشگاه انجام دادند. با توجه به شبکه معنایی هر موضوع شیوه نامه علمی پژوهشی تا ثریا و در نظر گرفتن واژه‌های مثبت و منفی برای آنها […]

روز سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ رابط محترم جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا سرکار خانم مددی بازی با کلمات در راستای مقالات علمی پژوهشی را با دانش آموزان آموزشگاه انجام دادند. با توجه به شبکه معنایی هر موضوع شیوه نامه علمی پژوهشی تا ثریا و در نظر گرفتن واژه‌های مثبت و منفی برای آنها ، تعدادی از کارت‌های کلمه به صورت تصادفی در اختیار گروه‌های دانش‌آموزان قرار گرفت. پس از آن هر گروه شروع به خواندن مقاله علمی پژوهشی خود نموده و سایر دانش آموزان با دقت گوش می دادند و می‌بایست با دقت به کلمات روی کارت‌هایی که در اختیار داشتند توجه نموده و کلمه‌ای که با موضوع مقاله ارتباط داشت را پیدا کرده و روی زمین قرار می دادند.
گروهی که زودتر کارت‌های خود را تمام کرده و ارتباط معنایی نزدیک تری با مقالات و کلمه‌ها پیدا می‌کردند گروه برنده در نظر گرفته می‌شدند.
در این بازی دانش آموزان در یک فضای شاد و مفرح همراه با بازی به بحث و مناظره در رابطه با موضوعات کاربردی و علمی پژوهشی پرداختند و واژه‌های کلیدی مقالات را نیز یاد گرفتند.