۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » مدارس
  • شناسه : 4893
  • 21 آذر 1402 - 4:12
  • 15 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری جلسه هم اندیشی با محوریت جشنواره تاثریا – دبیرستان دخترانه دوره دوم واحد ۱ مشهد

برگزاری جلسه هم اندیشی با محوریت جشنواره تاثریا – دبیرستان دخترانه دوره دوم واحد ۱ مشهد

امام صادق علیه السلام می فرمایند : قلم نخستین آفریده کردگار است. به او فرمود: بنگار ، و قلم آنچه را بود و تا روز رستاخیز خواهد بود ، همه را در نوشتار آورد. ( تفسیر نورالثقلین ، ج ۵ ، ص ۳۹۸ ) مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم قناعت و رابط محترم جشنواره سرکار […]

امام صادق علیه السلام می فرمایند : قلم نخستین آفریده کردگار است. به او فرمود: بنگار ، و قلم آنچه را بود و تا روز رستاخیز خواهد بود ، همه را در نوشتار آورد. ( تفسیر نورالثقلین ، ج ۵ ، ص ۳۹۸ )

مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم قناعت و رابط محترم جشنواره سرکار خانم نظریان در روز ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ از دبیران محترم دروس اختصاصی و عمومی دعوت نمودند تا با حضور در جلسه هم اندیشی، نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با اجرای نهمین جشنواره علمی پژوهشی تاثریا بیان نمایند.
رابط محترم جشنواره ابتدا به معرفی محورهای این جشنواره پرداختند و شیوه نامه ارسالی از سوی دبیرخانه جشنواره را در اختیار دبیران محترم قرار دادند ، سپس مقرر گردید دبیران محترم ، دانش آموزان مستعد و علاقه مند را به رابط جشنواره معرفی نمایند تا با کمک و راهنمایی ایشان در این جشنواره شرکت کنند.