۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » مدارس
  • شناسه : 4886
  • 20 آذر 1402 - 7:29
  • 19 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری جلسه‌ی توجیهی و اطلاع‌رسانی دانش‌آموزان و برگزاری کارگاه مقاله نویسی – دبستان دخترانه واحد ۱ شهرستان سبزوار

برگزاری جلسه‌ی توجیهی و اطلاع‌رسانی دانش‌آموزان و برگزاری کارگاه مقاله نویسی – دبستان دخترانه واحد ۱ شهرستان سبزوار

امام خمینی (ره) : مهمترین عامل در کسب خودکفایی و بازسازی، توسعه مراکز علمی و تحقیقاتی، تمرکز و هدایت امکانات و تشویق کامل و همه جانبه مخترعین و مکتشفین و نیروهای متعهد و متخصص است. جلسه توجیهی نهمین جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا در تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور رابط آموزشگاه سرکار خانم بهرامی […]

امام خمینی (ره) : مهمترین عامل در کسب خودکفایی و بازسازی، توسعه مراکز علمی و تحقیقاتی، تمرکز و هدایت امکانات و تشویق کامل و همه جانبه مخترعین و مکتشفین و نیروهای متعهد و متخصص است.

جلسه توجیهی نهمین جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا در تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور رابط آموزشگاه سرکار خانم بهرامی و اعضای کمیته‌ی پژوهش شورای دانش‌آموزی دبستان در محل نمازخانه‌ی آموزشگاه ، جهت تبلیغ و جذب دانش‌آموزان علاقه‌مند به پژوهش برگزار شد و دانش‌آموزان نظرات خود را به منظور اجرای هرچه بهتر این جشنواره بیان نمودند. همچنین جهت اطلاع رسانی اولیا و دانش آموزان از دستور العمل نهمین جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا درتاریخ ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲ ، پوستر جشنواره به تابلو اطلاع‌رسانی دبستان نصب و شیوه نامه در اختیار دانش آموزان علاقه‌مند قرارگرفت. در ادامه به منظور تشویق در اجرای هرچه بهتر این جشنواره ، کارگاه مقاله نویسی در آموزشگاه توسط رابط محترم سرکار خانم بهرامی برای دانش آموزان علاقه‌مند برگزار شد و در ادامه دانش آموزان پایه پنجم و ششم گروه بندی شدند تا طبق مهلت مقرر بتوانند موضوع تحقیق خود را به رابط آموزشگاه اعلام نمایند.