۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » مدارس
  • شناسه : 4078
  • 13 دی 1400 - 6:44
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
دومین مرحله ی توجیهی و ارائه موضوعات مسابقه – دبستان دخترانه امام حسین (ع) واحد ۱-سبزوار

دومین مرحله ی توجیهی و ارائه موضوعات مسابقه – دبستان دخترانه امام حسین (ع) واحد ۱-سبزوار

جشنواره بزرگ علمی پژوهشی تا ثریا برای اولین بار در دوره دوم ابتدایی برگزار می‌گردد. جشنواره بزرگ علمی پژوهشی تا ثریا ویژه دانش آموزان به صورت فردی و یا گروه های دو نفره برگزار می‌شود. این جشنواره به منظور بالا بردن سطح علمی و پویا کردن برنامه های علمی در سطح دبستان، تشویق دانش آموزان […]

جشنواره بزرگ علمی پژوهشی تا ثریا برای اولین بار در دوره دوم ابتدایی برگزار می‌گردد. جشنواره بزرگ علمی پژوهشی تا ثریا ویژه دانش آموزان به صورت فردی و یا گروه های دو نفره برگزار می‌شود. این جشنواره به منظور بالا بردن سطح علمی و پویا کردن برنامه های علمی در سطح دبستان، تشویق دانش آموزان مخترع و مبتکر و گفتمان‌سازی پیشبرد اهداف علمی دبستان برگزارمی گردد و قابل ذکراست که زمینه‌سازی برای الگوگیری سایر دانش‌آموزان از مهمترین اهداف این جشنواره می باشد.

 مطابق با شیوه نامه و تشکیل ستاد برگزاری جشنواره جلسه توجیهی والدین و دانش آموزان در همین راستا برگزار گردید و تمام موارد آموزشی و علمی و شاخه های مورد استفاده در مراحل تحقیق، و همچنین معرفی کتاب ها و سایت هایی که دانش آموزان می توانند جهت پیشبرد اهداف خود از آن الگو برداری نمایند معرفی گردید. در جلسه توجیهی نمایندگان کلاسی خصوصیات طرح و میزان کیفیت موضوعات ارائه شده را تشریح نمودند و مواردی که باعث پیشبرد خانواده ها در جهت انجام پژوهش های علمی دانش آموزان می باشد، توضیح داده شد.

در این جلسه معاونت آموزشی دبستان با معرفی گروه مجازی این جشنواره در شبکه شاد دبستان به خانواده‌های صاحب نظر مواردی را متذکر شدند و مدیریت محترم دبستان نیز خاطرنشان کرد که در این راه دانش آموزان شرکت کننده می توانند از مزایا و امکانات دبستان استفاده نمایند و در همین خصوص سرکار خانم بهرامی به عنوان معلم راهنما و رابط طرح در جلسه معرفی شدند و از خانواده ها خواستند تا همکاری خود را با دانش آموزان بیشتر نمایند و گزارش روند عملکرد خود را در اختیار رابط طرح قرار دهند تا از تکراری بودن موضوعات جلوگیری و به جریان انجام پژوهش‌ها سرعت بخشیده شود.

 دانش‌آموزانی که با اسم نویسی در جشنواره از اجرای طرح استقبال نمودند در راستای جلسه توجیهی والدین جلسه‌ای با حضور معلم راهنما برگزار نمودند و در جریان دقیق قوانین و نحوه انجام پژوهش ها قرار گرفتند و طبق موارد خواسته شده دانش آموزان موضوعات ارائه پژوهش خود را معرفی کرده و پس از تایید معلم راهنما شروع به تحقیق و انجام پروژه نمودند. موفقیت این عزیزان را از خداوند متعال خواستاریم.‌