۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » دبیرخانه
  • شناسه : 3894
  • 10 اسفند 1398 - 13:26
  • 535 بازدید
  • ارسال توسط :

پژوهشگران عزیز؛ درود بر عزم و همت والای تان…

به حول و قوه ی الهی، امروز شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸، مرحله ی داوری غیرحضوری آثار پنجمین جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا با حضور مسئولین محترم موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام، به اتمام رسید و نتایج نهایی مشخص گردید.
از بین ۲۲۹ اثر دریافتی از ۳۲ آموزشگاه امام حسین علیه السلام و امام رضا علیه السلام در سطح استان خراسان رضوی، تعداد ۱۰۶ اثر به مرحله ی داوری حضوری راه یافت.

اسامی پژوهشگران منتخب راه یافته به مرحله ی داوری حضوری(دفاع) به شرح ذیل اعلام می گردد:

اسامی پژوهشگران منتخب راه یافته به مرحله ی داوری حضوری(دفاع)

این موفقیت را به دانش آموزان عزیزمان تبریک عرض می نمائیم، تداوم همت، موفقیت، سعادت و سربلندی ایشان را از درگاه حضرت سبحان آرزومندیم.

انشاءالله طبق جدول زمانبندی ارائه شده در شیوه نامه جشنواره، جلسات داوری حضوری در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۹، در محل دبیرخانه ی جشنواره(دبیرستان دخترانه امام حسین علیه السلام- واحد ۲ دوره دوم) برگزار می گردد.

خواهشمند است دانش آموزان منتخب، جهت شرکت در مرحله ی حضوری، حتما محتوای پژوهش یا تلخیص کتاب را در مدت زمان ۱۰ دقیقه در قالب POWERPOINT آماده نمایند و آمادگی لازم جهت پرسش و پاسخ را داشته باشند. (مدت زمان دفاع برای هر گروه ۱۵ دقیقه می باشد)

بر خود لازم می دانیم از مدیران محترم مدارس، معاونین و مربیان محترم پرورشی، رابطین گرامی، اساتید محترم راهنما و دانش آموزان عزیز کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم .

به امید دیدار شما در جلسات داوری حضوری…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.