۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » دبیرخانه
  • شناسه : 3342
  • 21 مهر 1398 - 14:01
  • 345 بازدید
  • ارسال توسط :

مقام معظم رهبری امام خامنه ای مد ظله العالی: من جوانان عزیز را به یک مجاهدت حقیقی دعوت می کنم. مجاهدت فقط جنگیدن و به میدان جنگ رفتن نیست. کوشش در میدان علم و تحقیق نیز جهاد محسوب می شود.

به حول و قوه ی الهی و با تلاش و همت مسئولین محترم موسسه ی فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام و همکاران محترم دبیرخانه، پس از برگزاری دو جلسه ی هماهنگی ، در روز شنبه ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۸، پنجمین جشنواره ی علمی پژوهشی تا ثریا به صورت رسمی آغاز گردید و از سایت و پوستر جشنواره رونمایی شد.

پنجمین جشنواره ی علمی پژوهشی تا ثریا با محوریت سیاست های کلی برنامه ششم توسعه ی کشور در سه محور “اقتصاد مقاومتی”، “پیشتازی در عرصه ی علم و فناوری” و “تعالی و مقاوم سازی فرهنگی” با هدف توسعه ی فرهنگ تحقیق و پژوهش و تربیت دانش آموزان پژوهنده و با ایمان در رشته “پژوهش” و “تلخیص کتاب” در مدارس دوره اول و دوم امام حسین علیه السلام در سطح استان خراسان رضوی برگزار می گردد.

شایان ذکر است کلیه ی اطلاعات جشنواره اعم از :
* پوستر
* کتاب های جشنواره
* فرم های داوری حضوری و غیرحضوری
* فرم های ارسال آثار و …

بر روی سایت جشنواره به آدرس soraya.tabaar.ir قرار گرفته است.

از مدیران محترم و معاونین محترم پرورشی مدارس تقاضامندیم ضمن مطالعه ی دقیق شیوه نامه، فرم شماره ۱ (معرفی رابط) را تکمیل و حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۸به آدرس soraya20@chmail.ir ارسال نمایند.

پیشاپیش از همراهی صمیمانه ی همکاران محترم کمال تقدیر و تشکر را داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.