۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » دبیرخانه
  • شناسه : 3301
  • 20 مهر 1398 - 13:18
  • 231 بازدید
  • ارسال توسط :

مقام معظم رهبری امام خامنه ای مد ظلّه العالی: مسئله ی برنامه ریزی و سرمایه گذاری بر روی پژوهش، بر روی کارهای اساسی و بنیادی؛ چه در علوم انسانی، چه در علوم تجربی که تعدادی از دوستان روی آنها تکیه کرده اند، جزو دغدغه ها ی ماست و باید حتما انجام بگیرد.
پیرو برنامه ریزی های موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام مبنی بر تحویل دبیرخانه جشنواره ی علمی پژوهشی تا ثریا به این آموزشگاه و طبق روال هر سال، امروز شنبه پنجم مرداد ماه ۱۳۹۸، دبیرخانه ی پنجمین جشنواره ی علمی پژوهشی تا ثریا به منظور توسعه ی فرهنگ تحقیق، پژوهش و کتابخوانی و تربیت دانش آموزان پژوهنده و با ایمان، با استعانت از پروردگار متعال، به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

اولین جلسه ی هماهنگی پنجمین جشنواره ی علمی پژوهشی تا ثریا، روز شنبه ۵ مرداد ماه رأس ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور مدیریت محترم؛ سرکار خانم ملائکه و همکاران محترم عضو دبیرخانه خانم ها شعبانی، کریمی، نظریان، دری، ابراهیمی، لطفی و واحدی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مدیریت محترم؛ سرکار خانم ملائکه ضمن تشکر از همکاران، جهت زحمات ، همراهی و همکاری در ششمین یادواره ی یاران شیدایی، آغاز فعالیت دبیرخانه ی جشنواره ی تا ثریا را به صورت رسمی اعلام نمودند و ضمن معرفی کوتاهی از جشنواره، اهداف آن را یادآور شدند.
در ادامه همکاران محترم حاضر در جلسه در رابطه با تدوین شیوه نامه، پیشنهاداتی را ارائه نمودند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.


امیدواریم با احساس مسئولیت بیشتر گامی مهم در جهاد علمی برداریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.