۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » دبیرخانه
  • شناسه : 3292
  • 20 مهر 1398 - 13:08
  • 230 بازدید
  • ارسال توسط :
مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظلّه العالی): خدا را سپاسگزاریم که دغدغه هایی که در سال های اخیر بارها مورد تأکید قرار گرفته است همچون لزوم اهمیت دادن به علوم محض، فراهم آوردن بستر مناسب برای رشد فکری و علمی و توجه مستمر به پژوهش و تحقیق به مطالبات عمومی جوانان هوشمند جامعه تبدیل شده است.
به حول و قوه ی الهی و با تلاش و همت مسئولین محترم و همکاران عزیز موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام، امسال چهارمین جشنواره ی علمی پژوهشی تا ثریا با مسئولیت مدیریت دبیرستان دخترانه امام حسین علیه السلام دوره اول واحد ۳؛ سرکار خانم معمارزاده با موفقیت برگزار گردید.
این جشنواه علمی پژوهشی با محوریت سیاست های کلی برنامه ششم توسعه کشور در سه محور “اقتصاد مقاومتی”، “پیشتازی در عرصه علوم و فناوری” و “تعالی و مقاوم سازی فرهنگی”، با هدف توسعه ی فرهنگ تحقیق و پژوهش و تربیت دانش آموزان پژوهنده و با ایمان در جهت توسعه ی آموزش مبتنی بر جست و جوگری و پژوهش مداری در مدارس متوسطه دوره اول و دوم امام حسین علیه السلام برگزار می گردد که امسال چهارمین جشنواره آن برگزار گردید.
روز شنبه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۸، همکاران محترم واحد پرورشی و مسئول محترم آزمایشگاه ضمن حضور در دبیرخانه ی جشنواره ی تا ثریا، طی جلسه ای مسئولیت این دبیرخانه را از مدیریت محترم دبیرستان دخترانه امام حسین علیه السلام دوره اول واحد ۳؛ سرکار خانم معمارزاده تحویل گرفتند.
سرکار خانم معمارزاده در این جلسه سیاست های کلی جشنواره را بیان نمودند و ضمن ارائه ی مستندات، ما را از رهنمودهای سازنده شان بهره مند نمودند.
ضمن تشکر از زحمات سرکار خانم معمارزاده و همکاران عزیزشان جهت به ثمر رساندن این نهال علمی و پژوهشی، تداوم همت، موفقیت، سعادت و سربلندی ایشان را از درگاه حضرت سبحان آرزومندیم.
امیدواریم بتوانیم با توکل بر خدا گامی مهم در عرصه ی علم و پژوهش برداریم و به اقتدار علمی برسیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.