روز شنبه ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ با توجه به اینکه موضوعات و محورهای مقالات ( جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا ) تعدادی از دانش آموزان پژوهشگر یکسان است ؛لذا دانش آموزان با توجه به محور هایی که انتخاب کرده بودند گروه بندی شدند. به عنوان مثال پژوهشگرانی که محور علمی آموزشی را انتخاب کرده بودند باهم […]
روز شنبه ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ با توجه به اینکه موضوعات و محورهای مقالات ( جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا ) تعدادی از دانش آموزان پژوهشگر یکسان است ؛لذا دانش آموزان با توجه به محور هایی که انتخاب کرده بودند گروه بندی شدند.
به عنوان مثال پژوهشگرانی که محور علمی آموزشی را انتخاب کرده بودند باهم در یک گروه ، محققینی که محور اقتصاد مقاومتی را انتخاب کرده بودند در یک گروه و الی آخر قرار گرفتند.
با این روش دانش آموزانی که در یک گروه قرار دارند با توجه به اینکه موضوع مقاله آنها مشترک است به هم اندیشی با یکدیگر می پردازند و به افزایش اطلاعات خود و یادگیری بهتر کمک می کنند.