۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » مدارس
  • شناسه : 4093
  • 23 دی 1400 - 6:15
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
مرحله اول ارزیابی و داوری آثار دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره – دبستان دخترانه امام حسین (ع)۱ – سبزوار

مرحله اول ارزیابی و داوری آثار دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره – دبستان دخترانه امام حسین (ع)۱ – سبزوار

هیئت انتخاب در جشنواره بزرگ علمی پژوهشی تا ثریا در دبستان امام حسین علیه السلام شماره دو سبزوار کار ارزیابی و داوری آثار دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره  را در مرحله دبستان به طور رسمی آغاز نموده است.  با توجه به برگزاری مسابقه بزرگ علمی پژوهشی تا ثریا، در فرصت اولیه دانش آموزان شرکت […]

هیئت انتخاب در جشنواره بزرگ علمی پژوهشی تا ثریا در دبستان امام حسین علیه السلام شماره دو سبزوار کار ارزیابی و داوری آثار دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره  را در مرحله دبستان به طور رسمی آغاز نموده است.  با توجه به برگزاری مسابقه بزرگ علمی پژوهشی تا ثریا، در فرصت اولیه دانش آموزان شرکت کننده آثار خود را به دفتر این مدرسه تحویل داده‌اند.  جهت بررسی آثار رسیده از معاونت آموزشی و معلم راهنما و تعدادی از معلمان، دعوت به عمل آمده تا در کار بررسی آثار به عنوان اعضای هیئت انتخاب، همکاری نمایند. داوری در سطح دبستان توسط معلمین عضو ستاد برگزاری جشنواره بزرگ علمی پژوهشی تا ثریا و زیر نظر معلم راهنما و در نهایت با نظارت کامل مدیریت محترم مدرسه انجام می‌گیرد . در پایان هر مرحله ارزیابی اعضای هیئت انتخاب آثار، از روند احصاء داوری گزارشی را تنظیم نموده و در اختیار مدیریت محترم قرار می دهند و چنانچه اگر آثاری نیاز به بازبینی مجدد داشته باشد، طبق گزارش معلم راهنما پیگیری می‌شود.

 آثار رسیده در بخش های مختلف بر اساس شیوه نامه ارزیابی شده و سعی بر آن داشته تا به بهترین شکل تکمیل گردد؛ و انشاءالله برترین آثار جهت شرکت در جشنواره تا ثریا به دبیرخانه مربوطه معرفی گردد. با توجه به اهمیت اهداف برگزاری جشنواره بزرگ علمی پژوهشی تا ثریا و توافق اعضای ستاد، مقرر گردید از آثار رسیده به دفتر دبستان، نمایشگاهی جهت آشنایی و تشویق دیگر دانش‌آموزان برپا شود و علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان با توانایی دانش آموزان آشنا شوند؛ از آنجا که رسیدن به موفقیت بعد از تلاش های فراوان در هر زمینه‌ای مانند موفقیت تحصیلی یا غیره بسیار لذت بخش است برای تشویق دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره بزرگ تا ثریا اسامی آنان در شبکه شاد دبستان اعلام و متن تقدیر و تشکر برایشان تهیه شده است . با آرزوی موفقیت برای این عزیزان از خداوند متعال توفیقات روز افزون علمی این بزرگواران را خواستاریم.