۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاعیه ها
  • شناسه : 3479
  • 20 آبان 1398 - 7:55
  • 339 بازدید
  • ارسال توسط :
اطلاعیه شماره ۶

اطلاعیه شماره ۶

اطلاعیه شماره 6

ضمن عرض سلام و خدا قوت به همکاران محترم، به اطلاع می رسانیم با توجه به پرسش های مکرر مدارس مبنی بر حجم کتاب های معرفی شده جهت تلخیص، تصمیماتی به شرح ذیل از سوی دبیرخانه اتخاذ گردیده است:

۱- دانش آموزان عزیز می توانند یکی از دو جلد کتاب “در خدمت و خیانت روشنفکران” را خلاصه نویسی نمایند، با توجه به ارتباط موضوعی دو جلد کتاب، دانش آموزانی که هر دو جلد کتاب را خلاصه نویسی کنند، از امتیاز ویژه ای برخوردار خواهند شد.

۲- فایل pdf کتاب های “جلال آل احمد” که بر روی سایت جشنواره قرار گرفته است، تعداد صفحات بیشتری نسبت به خود کتاب ها دارند، خواهشمند است جهت دریافت کتاب های جلال آل احمد ، با انتشارات “سرای کتاب” – ۰۹۱۰۷۷۱۷۱۸۷ تماس حاصل فرمایید و با معرفی موسسه امام حسین علیه السلام از تخفیف ۵۰% خرید کتاب بهره مند شوید.

۳- تنها خلاصه نویسی کتاب های معرفی شده در جشنواره قابل قبول است، سایر کتاب ها از مرحله ی داوری حذف خواهند شد.

۴- پیشنهاد می گردد ابتدا کتاب به طور کامل مطالعه شود، بسیاری از قسمت های کتاب به راحتی قابل حذف می باشند و تعداد صفحات مانعی برای خلاصه نویسی ایجاد نمی کند و دانش آموزان توانمند به راحتی می توانند کتاب ها را خلاصه نمایند.

۵- به دانش آموزان دوره اول پیشنهاد می گردد کتاب ۱۵۰ هشتگ نهضت سواد رسانه ای که بیشتر صفحات آن شامل عکس می باشد را خلاصه نویسی نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.